2014. október 20., hétfő

Dekupázsolt vászonképek

Ez a "szenvedély" megint úgy jött, hogy megláttam egy képet és azt éreztem, hogy ezt nekem meg kell csinálnom!!! A helyi Papírboltban láttam meg a női alakot, mindenféle "rátéttel" és ahogy megérkezett ide ez a mintás dekupázspapír, máris neki láttam és megcsináltam! Így volt ez a New Yorkos képpel is, de az ezeket követőek már az én kreálmányaim! Mondhatnátok, hogy utánzó majom, ott mászik a falon, de ha új mintákról/anyagokról van szó, nem igazán vagyok bátor, ezért kísérletezéshez szeretek másolni vagy legalábbis hasonlót készíteni, hogy megismerjem az anyagot és a technikát! De közben azt is megfigyeltem, hogy például az átalakított fémdobozaim mára már eljutottak arra szintre, hogy ezeket másolják, így mondhatni, én is adtam valamit a Világnak! :)
Ha vászonképet készítek, akkor ott aztán használok anyagot bőven! szeretem stencilezni, antikolni, különböző anyagokat rápakolni és sokszor követem a minták világát, azokhoz alkalmazkodom!
Ezeket még soha nem készítettem pénzért, a fele ajándék volt, a másik felével meg magamat ajándékoztam meg, de bevallom, nagyon szívesen készítenék akár nagyobb mintákkal is, akár picit hozzá festve, feszegetve a határaimat:)
Ezek készültek eddig, imádom egytől-egyig mindet!!!

Ők voltak az elsők:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése