2014. október 14., kedd

Az első WorkShop

Pénteken, azaz október 10-én megtartottam életem első WorkShopját, ami nagyon, de nagyon jól sikerült! Legalábbis én nagyon jól éreztem magam és azt remélem, hogy ezzel a résztvevők is így voltak?!

Az egész ott kezdődött, hogy úgy éreztem, szeretnék itt helyi szinten egy kicsit összeülni, találkozni az alkotó kedvű gyengébbik nem képviselőivel, ezért is indult el tavaly a Modern Női Fonó az egyesületünk keretein belül! A foglalkozások mindig nagyon jó hangulatban teltek és remélem, hogy ebben az évben is találkozunk majd és jókat pletyizünk alkotás közben! Ezek azonban nem igazán AgnesSdesignos foglalkozások voltak, inkább csak úgy bele-bele csíptünk egy-egy technikába, ezért azt szerettem volna, ha a WorkShopokon a résztvevők elmélyedhetnek egy-egy tárgy díszítésének technikáiban és ezáltal átadhatom a tudásomat másoknak is. Másrészt tudni kell rólam, hogy van egy olyan mániám, hogy szeretnék olyan dolgokat kis városi szinten is megvalósítani, ami előtte csak a nagy fővárosban volt, ezért jött létre pl.: az egyesületünk is vagy indulhatnak el ezek a kis foglalkozások. Továbbá mániám, hogy rávegyem az anyukákat, hogy kicsit szakadjanak ki a hétköznapokból, a megszokott szerepekből és legyen olyan idő, ami csak az övék, mert két kislány mellett tudom, milyen jól is esik ez néha!

Tudni kell rólam, hogy elég szétszórt vagyok, de erre a foglalkozásra nagyon, de nagyon készültem! Mindent pontosan előkészítettem, összeszedtem, felírtam, átgondoltam. Elkészült a mintadarab, meghirdettem, izgatottan vártam a jelentkezőket, akik nagy örömömre jöttek is szép számmal, így már csak az adott napra kellett koncentrálnom. Az alapanyagokat a helyi papírboltban szereztem be, illetve a festék Áruházban, valamint a www.kosarbolt.hu-ról rendeltem. Pénteken már a 10 körmöm lerágtam, hogy mikor jön meg a futár a fadobozokkal, de szerencsére időben érkezett! A nagy shock csak ezután következett, amikor kibontottam a csomagot! NEM azok a dobozok jöttek, mint amire a foglalkozásomat építettem!!!! Komolyan mondom, hogy a sírógörcs kerülgetett, teljesen kiborultam, hisz a mintadarab elkészítése 2 óra volt, nekem meg már egy percem sem volt új darabot készíteni! Nem, nem a kosárbolt hibázott, sajnos én ellenőriztem le bénán a rendelést, mert megvoltam róla győződve, hogy a kívánt doboz a "doboz nagy" nevet viseli, de közben meg a "doboz négyszög" nevet viselte... Nem volt más választásom, haza mentem sütni egy sütit, megvettem, ami még hiányzott és idegesen vártam a vendégeimet! Azzal kezdtem, hogy változás van, aki így nem szeretne maradni, menjen haza nyugodtan, nem fogok megsértődni, de szerencsére olyan szuper kis csapat volt, hogy egyáltalán nem foglalkoztak a doboz méretével, azonnal a szalvétákat próbálgatták! Miután az elején túl estünk, már nagyon gördülékenyen ment az egész, de köszönhetően ez annak, hogy nagyon lelkes, kedves és ügyes kezű kis csapat gyűlt össze, így a hangulat is nagyon jó volt!
Én nagyon jól éreztem magam és nagyon jól esett, amikor már a következő időpontot kérdezgették:) Így úgy néz ki, hogy november 7-én 17 órától TEÁS dobozt fogunk készíteni egyfázisú repesztéssel és dekupázstechnikával. Részletek hamarosan:)

Nos, a két doboz között az volt a legnagyobb különbség, hogy az eredetire pont ráfér egy szalvéta, erre meg kb. a kétharmada ment rá... Én már nem is tudtam ezzel foglalkozni különösebben, rábíztam a lányokra mindent, de nagyon ügyesen megoldották a feladatokat.

1. lépésben Pentartos fehér matta alapozóval lekentük a dobozt, majd hajszárítóval szárítottuk
2. lépésben dekupázsoltuk a méretre vágott és rétegekre szedett szalvétákat (csak a felső részét használjuk!)
3. lépésben stencileztünk rá mintákat, ki-ki, ahogy tetszik módszerrel
4. lépésben antikoltuk a doboz széleit, bár volt, aki a coutry kéket használta az antikolópaszta helyett és nagyon szép lett az eredmény így is!
5. lépésben a belső részét festettük be a dobozoknak
6. Kontúr festékkel mintákat rajzoltunk, illetve aki akart, még pecséttel is nyomhatott bele mintákat

Sajnos ketten túl sok antikoló pasztát használtak, ezért nem voltak elégedettek a végeredménnyel, így egy kicsit én is szomorkodtam, mert szerettem volna, ha mindenki boldogan távozik! Remélem legközelebb is jönnek és majd nem adom a kezükbe az antikolópasztát, inkább megoldom helyettük:)

Sütöttem nekik sütit, a kedvences bögréset, meggybefőttel gazdagítva és vittem forró csokit, cappuchinót, teát, ásványvizet stb., hogy tényleg gondtalan és édes lehessen a kikapcsolódás! mert ennyi mindenkinek jár... :)

recept itt: http://www.kreativotletborze.blogspot.hu/2014/07/bogres-kedvenc


Képek, innen: https://www.facebook.com/agnessdesing







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése