2014. november 12., szerda

Nutellás tábla - 10 perces ajándék

Történt nem is oly rég, hogy a kedves kolléga/barátnőm mondogatta, hogy szülinapja lesz pénteken, szülinapja lesz pénteken, de pénteken ha a facebook nem írta volna ki, akkor én rá nem jövök, hogy szülinapja lesz pénteken! Bár saját bevallása szerint azért neki is jól jött a face:)

Mivel őrült Nutella rajongó, de jelenleg nincs nutella evős státuszban, így nyomtattam ki neki a googlen talált képet, amin angolul szerepel, hogy keep calm and eat Nutella, vagyis kapcsolj ki és egyél Nutellát. persze mindezt úgy, hogy itt ült velem szembe:)

Elindultam, hogy gyorsan találjak neki egy keretet, de lássatok csodát, itt még azt sem lehet kapni elérhető közelségben, így kénytelen voltam improvizálni! Szerencsére a Papírboltban pont volt írható tábla (festeni már nem lett volna idő), így az lett az é keretem! kicsit nagyobb, kicsit nem is igazi keret, de legalább többfunkciós és így még jobb is!

Szóval: a keretet lefestettem fehérre, amíg száradt, ráragasztottam technokollal a képet, majd jött a csipke és a fagombok és már kész is lett! Kb. 10 perc és egy szuper kis ajándék lett belőle!!! Judit nagyon örült neki, az évezred ajándékának találta, de mint angoltanár, egyből észrevette azt a kis bibit, amit azóta már más is:) Igen, a HB után azt az N betűt, amit fogalmam sincs, hogy miért írtam oda, de Judit megmentett: Happy Birthday Nice Judit!!! 
Na, így kell kreatívnak lenni, kérem szépen! Hihi

ui.: boldog szülinapot kedves Judit, nevetess még sokáig!!!! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése