2014. november 12., szerda

II. WorkShop kétszer

Túl vagyunk a második WorkShopon és most olyan jól sikerült megoldani, hogy kétszer is megtarthattuk a foglalkozást! Volt ugyanis, akinek csütörtök volt a jobb, volt akinek a péntek, így úgy döntöttem, hogy két nap is tartok, hogy senki ne legyen csalódott!
Most teás dobozokat készítettünk, barna/menta színben, repesztéssel, stencilezéssel és glitterpasztával.
Ez volt az eredeti, amitől a lányok persze el is térhettek, amit meg is tettek,  aztán meg nem győztünk okoskodni, hogy milegyék:)

 

Mindkettő nagyon jól sikerült, jó kis csoportokkal, nagyon jó hangulatban, szép alkotások között!
Ezeknek az összejöveteleknek az alkotáson túl az is a célja, hogy kikapcsolódjunk, kicsit kiengedjük a fáradt gőzt és azt hiszem, ez most is sikerült! Érdekes, hogy hiába készülök ezekre, vagyok ott órákig, mégsem purcanok ki a végére, ami nyilván azért van, mert itt lenne nagyon jó:) Mivel szeretnék ezzel a jövőben is foglalkozni, így most én is WorkShopokra járok, hogy fejlesszem magam, hogy minél többet tudjak átadni.
nyertem pl. egy lehetőséget az asztalom műhelyébe, már nagyon várom, de megyek egy barátnőmmel Egerbe is, amit szintén izgatottan várok!
Közben azért otthon is dolgozgatok, már neki estem a karácsonyi megrendeléseknek, de egyenlőre még bírom, nem rohantak le annyian, de azért az se lenne olyan nagy baj:)
Mutatom a képeket, aztán hamarosan készítek valamit lépésről-lépésre, hogy találjatok itt jó kis használható ötleteketis, ne csak képeket, meg semmitmondó szövegeket:)

Hogyan készült?
A teás dobozokat a www.kosarbolt.hu-ról rendeltem és az az igazság, hogy most a festékeket is, mert 70 Ft-tal volt olcsóbb csak 1 db. festék így, ami nekem nagyon megfelelt:)
A dobozok tetejét fehér alapozó festékkel lekentünk, az oldalát pedig sötétbarnára. Ahogy megszáradt festék, rákentük ecsettel az oldalára az egykomponensű repesztőlakkot, amit hajszárítóval megszárítottunk és erre kentünk a menta színt szigorúan csak egyik oldalról a másikra húzva az ecsetet. A repedések szinte azonnal kijöttek, csodás látvány volt! Aztán a tetejére dekupázsoltuk a minták, majd a széleit kezdtük el díszíteni! Én kontúrtollat használtam, azzal rajzoltam a mintákat. A hab a tortán a glitterpaszta volt, amivel nagyon szép kis stenciles mintákat kentünk fel, a lányok nagyon élvezték, én pedig nagyon izgultam, hogy vajon sikerül-e szépre:) de jelentem, sikerült, nagyon szép eredményeket produkáltak a lányok:)

Köszönöm Nektek ezt az élményt, nagyon jól éreztem magam és remélem, hogy még sokáig "bulizhatunk" így együtt!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése