2014. október 20., hétfő

Madars komód

Én nem tudom, hogy mi van velem mostanában, de egyszerűen megőrülök a madaras, kalitkás, virágos mintákért! lehet színes vagy egyszerűbb, én azonnal beleszeretek és persze máris felviszem valamire. Történt, hogy kb. egy éve megláttam egy képet a facebookon (nem, nem lógok a neten egész nap, néha azért alszom is valamennyit) és egész egyszerűen nem hagyott nyugodni az a kép. Egy madaras komód volt rajta, valami mesésen szép, csodás kézműves munka, amit valahogy szerettem volna itthon is viszont látni!
Mivel átrendeztük a lányok szobáját, így a pelenkázóként funkcionáló komód komód lett újra és valahogy olyan nagyon unalmasnak tűnt! Mivel az a fajta ember vagyok, aki ha valamit a fejébe vesz, azt egy idő után megvalósítja, így egyik nap, amikor rátaláltam egy csodás madaras dekupázs papírra, ecsetet ragadtam és mire a család apraja-nagyja haza ért, már kész tényként közöltem, hogy márpedig ebből madaras komód lesz. sajnos azóta sem sikerült teljesen befejeznem, de most épp nincs szemközeli állapotban, így békén hagyom, de az a tervem vele, hogy ha egyszer végre elkészül, akkor olyan helyre tegyem, ahol mindig örömet okozhat a látványa nekem és mindenki másnak is!
Azzal kezdtem, hogy Pentartos fehér matt alapozóval több rétegben lefestettem a fiókokat, majd feldekupázsoltam a madarakat. Még soha nem használtam dekupázspapírt, de utánaolvasva arra jutottam, hogy kicsit be kell nedvesíteni a papírt, majd bekenni dekupázsragasztóval, feltenni a felületre és átkenni ismét dekupázsragasztóval. Nagyon könnyű volt vele dolgozni, így most már ezeket is vadászom:)
A fa ágait felrajzoltam ceruzával, dehogy őszinte legyek, végül csak úgy festegettem, nem követtem a vonalakat. Két fajta barnát használtam (gesztenye, barna matt), ezeket kevertem, így egy kicsit eredetibb hatást tudtam elérni!
Mint említettem, még nincs kész a komód, egyenlőre várom még az ihletet, de nekem így is tetszik:)
nektek is?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése