2015. január 24., szombat

WorkShopos logó született

Ma Bugaccal és Gubanccal ArtiStamp-nál voltunk WorkShopon, ami lefordítva magyarra annyit jelent, hogy Tündivel és Gabival Káposztás Juditnál voltunk egy pecsétkészítő foglalkozáson:)

Tündi találta ki az egészet és elég komolyan is gondolta, mert nem elég, hogy minket rábeszélt =nem kellett sokáig győzködnie), még a férjét is rávette, hogy vigyen fel bennünket Pestre a foglalkozásra!
Én nehezen ébredtem, szívesen aludtam volna még reggel pár órát, meg aztán itthon kellett hagyni a családot, esett is,  így viszonylag nehezen indultam. Ráadásul a "házit" sem végeztem el, ugyanis két pecsétből csak egyre volt ötletem és az is elég gyengén volt megrajzolva...

Aztán ahogy beléptünk a Manzart Rajziskola és Művészeti Műhelybe, már éreztem, hogy jó lesz ez, meg hát volt süti és kávé is:)

Judit, aki képzett grafikus, készült nekünk néhány rajzzal és ahogy ránéztem a lapra, egyből kiszúrtam a kis ajándékcsomagot. Elkezdtem rajzolgatni rá kis szíveket, amikor Gabi és Tündi felvetették, hogy mi lenne, ha a csomag "madzagja" lenne az A, mint Agnes- betűm szára. Nagyon megtetszett az ötlet és ahogy nézegettem, rajzolgattam, egyszer csak jött a megvilágosodás! Hát mi lenne, ha az A betű átlós vonala helyett az S betűt, a szárához pedig a D betűt tenném, amiből így összeállna az AgnesSdesign nevem!!! Annyira megörültem ennek, hogy azonnal megrajzoltam és már faragtam is a radír-szerű anyagot!!! Mivel kb. 1 éve gondolkodom egy egyszerű, de mutatós, ugyanakkor kifejező logóban, így úgy éreztem magam, mintha Karácsony lenne!!! Tudom, hogy ezt sokan nem értik, de egy kézművesnek a logó az egyik legfontosabb védjegye, így mindenki igyekszik egyedi megvalósításokban, de nekem nem jött az ötlet.... De ma megszületett, itt van és az enyém!!! Olyan, amilyet elképzeltem, de igazából még jobb, hisz a csipkés, pöttyös kör kereten kívül semmi ötletem nem volt!!!  Ha nem jövök el ide, soha az életben nem jutott volna eszembe, hogy egy ajándékcsomag legyen a logómban, pedig hát én ajándéktárgyakat készítek, ráadásul szeretettel, amit tökéletesen kifejez a szív a tetején és ezekkel a betűkkel meg aztán tökéletesen megjelent, amit magaménak tudok érezni!!! Szóval köszönet a Lányoknak és persze Juditnak, akinek hála, azonnal pecsétem is lett hozzá:)

Amúgy jó móka volt a pecsétkészítés, nagyon élveztük! Linó metsző késsekkel dolgoztunk, azokkal vágtunk - Tündi szerint kapirgáltuk, a kontúrok mellett az anyagot. Két pecsét is készült, a másikra az első logómról vettem le a képet, hisz a fémdobozaim henger alakúak, de itt már a pöttyök és a csipke is megjelent, mint állandó szereplők a munkáimon! Az is nagyon tetszik, így nagyon örülök, hogy mostantól a termékeim mellé saját készítésű pecsétet is tehetek!!!

A 3 órás foglalkozás nagyon gyorsan véget ért, mert minden perce élvezetes volt és szerethető! Feltöltődtünk, kikapcsolódtunk, együtt voltunk, beszélgettünk, ma se fogytunk és még pecsétünk is lett! Körbejárva, a többiek munkáit látva azért van még mit tanulnom, de én nagyon elégedett vagyok az eredménnyel:)

És végül a logóm jelentése: AgnesSdesign - a szeretettel készült ajándék.
Remélem, hogy látjátok majd ti is benne azt, amibe én beleszerettem...

 

 
És íme a logóim, de ezek közül is az, amit használni szeretnék és amit én raktam össze, az utolsó és a legkedvencesebb:)


Látjátok benne a betűket? És azt, amit kifejezni szeretnék vele?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése