2016. december 29., csütörtök

Vintage rózsás doboz



Ha nem sejtenétek már, ez a doboz is a Kati szépség szalonjába készült. Nem, nem ő az egyetlen megrendelőm szerencsére, csak valahogy ő mindig különleges darabokat kért tőlem, így ezen a pályázaton szívesebben indulok a neki készült munkákkal.
Ezt a nagyobb dobozt a hajcsavaróinak kérte, ami számomra elképzelhetetlen, mert az enyémek a szekrényben hevernek össze-vissza, de ő különleges szalonra vágyott, így kihoztam magamból a legtöbbet.
Először a doboz alját kentem le feketével, majd itt-ott repesztővel megbolondítottam. Száradás után az aljára a pentart dekor soft vintage rózsaszínje került, figyelve a repedésekre, felül pedig a fehér és a rózsaszín színek váltakoznak. A közepére rózsákat dekupázsoltam, az elejére pedig gessoval és stencillel szintén rózsa mintát tettem. Száradás után antik arany pasztával kihúztam az éleket, majd lakkoztam az egészet. Végül dekor matricákkal szépítettem tovább, hogy paszoljon a Gold hair stílusához. Nagyon szép dísze lett a szalonnak és igazán jól mutat a szintén általunk festett fésülködőasztalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése