2014. október 20., hétfő

Egy keret új élete

Történt nem rég, hogy a barátnőm párja felhívott, hogy hol tudna olcsón táblafestéket venni, mert ami van a festékboltban, az túl drága és amúgy sem kellene nagy felületre. Mivel épp a papírboltban voltam (nálunk ez a hobby bolt is egyben), így oda hívtam és megmutattam neki a Pentartos táblafestéket. Aztán elkezdte mesélni, hogy a múltkor likeoltam Az Asztalom egyik képét, amin igazából a stencilezett láda lett volna a lényeg, de ahogy ő, úgy én is inkább a háttérben megbúvó csodás írható táblára lettem figyelmes! Mivel magam előtt láttam a képet, gyorsan összeválogattuk a szükséges festékeket, így lett Pentart szürke, country kék és fekete, persze matt mind, illetve két darab mágneses táblafesték és persze azonnal felajánlottam, na jó, kikönyörögtem, hogy lefestem neki.

Ez volt az a kép, aminek a rabjai lettünk:







És amiből mi indultunk ki:
Eredetileg tükör volt benne, de mivel Laci sehol sem talált megfizethető áron szép keretet, ezért az Anyukája volt olyan kedves és lemondott az aranykeretes tükréről, én meg voltam olyan kedves, hogy befestettem neki! csokival fizetett:)
Első körben megtisztítottam, majd lefestettem feketére. Amíg száradt, a tábla részét is befestettem a táblafestékkel4 na, így együtt azért elég fekete és félelmetes volt, így a kereten elkezdtem játszani a fekete, szürke és country kék színekkel, amíg Laci le nem okézta az egészet együtt. A táblára egyébként 3 réteg festék került, de mivel ez nem egy drága termék, így ha megkopik majd a sok írogatástól, csak rá kell menni még egy réteggel és kész is! 
Nekem nagyon tetszett a végeredmény és szívem szerint megtartottam volna, de sajnos Lacinak is tetszett, így fájó szívvel és egy csokival a zsebemben csak oda adtam neki:)
Sajnos eset tudtam csak fotózni, mert a lányok kivételesen hagytak dolgozni, de jó fotókkal egy darabig még csak megfelelő fényviszonyok mellett szolgálhatok majd! De más gyűlnek a csoki, így hamarosan bemegyek a Média Marktba egy Tescos szatyor csokival és veszek egy fényképezőgépet!!! :)

Ilyen volt-ilyen lett, a fázis fotóknak itt nem sok értelme lett volna:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése