2016. december 29., csütörtök

Vintage bőrönd asztal



Bőrönd asztal? Mi van???

Mert az oké, hogy vintage, azt értitek. Meg külön-külön az asztal és a bőrönd is értelmezhető…
De mit jelentenek így együtt?
Bevallom, erre is Kati vett rá… Talált a neten egy képet, amin egy bőröndből készítettek asztal, így biztosítva a tárolás és újrahasznosítás lehetőségét. Szerette volna, de nem tudtuk, hogy mire lehetne használni, ezért kitaláltuk, hogy legyen majd ebben a gyerekeknek a színes ceruza, papírok stb.
Talált is egy szuper kis bőröndöt, meg egy embert, aki ebből 4 láb segítségével és egy fadeszkával asztalt készített, aztán kb. 1 hónapig nézegettem ezt a kis csodát!
Olyan szép színei voltak, ehhez sem mertem hozzá kezdeni természetesen. Gondoltam, majd biztos elrontom, nagy feladat ez, nem vagyok még kész, hogy ilyeneknek neki essek. Aztán a fésülködő asztalok, tükrök, kis szekrények festése után Kati már nagyon türelmetlen volt és egy adag somlóival próbált lekenyerezni, hogy essek már végre neki a munkának. És pont. Szóval bár a somlóit nem kívántam, nagy duzzogva neki estem ennek is.
Először Pentart alapozóval alapoztam fehérre a bőrönd tetejét, majd Pentart dekupázs ragasztóval felvittem a rizspapírt, aminek a széleit picit megtépegettem. Utána elkezdtem a country kékkel, fehérrel, szürkével szivacsecsetek segítségével összefesteni a széleket, színeket. Nem volt kis feladat, de amikor kész lett, üresnek éreztem. Közben Kati kitalálta, hogy a bőrönd alsó része igenisderögtön legyen fehér, így kellett számomra, hogy ez a szín visszaköszönjön, így stencilezni kezdtem az alapozó festékkel. Aztán az alját lekentem fehérre és dekuztam rá két rózsaszín rózsát, ami a szalonban több helyen is visszaköszön.  Amikor minden kész lett, akkor az arany antikoló pasztával áthúzogattam több helyen, Kati pedig a csatjait lefújta arany spray festékkel. A lábait ős festette és repesztette. Először Pantart barnával lekente, majd néhol átkente repesztővel, végül ment rá a country kék. Mikor minden kész volt, lelakkoztuk bútorlakkal és természetesen szerelmetesen csodáltuk és fotózgattuk.
Hát mit mondjak, jót tett neki a festés, nagyon csínos lett! Azóta is ott van a szalonban, tele ceruzákkal és papírokkal és akárhányszor bemegyek, mindig megsimogatom picit és köszönök neki, hisz „ő” is hozzájárult egy picit a személyiségem fejlődéséhez.
Azóta is hálás vagyok Katinak a feladatokért, amiket tőle kaptam, mert bár nem volt egyszerű, sokszor talán sok is volt, de a végeredmény mindig megdobogtatja a szívemet! Általa rengeteget fejlődtem és azt hiszem, ha legközelebb megbolondulok és elvállalok egy ilyen nagy munkát, azt csakis vele együtt dolgozva teszem meg, mert ő sokkal bátrabb nálam és nem hagyja, hogy visszatáncoljak, ha megijedek valamitől.
 Agness design fényképe.Agness design fényképe.Agness design fényképe.Agness design fényképe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése